Simply Mushroom



Miss Diary


anneyonghaseyo~ nice to meet you.. i'm Aida Adlin .. 17 years old.. SPM candidate here.. *waving ! .

drop your message here


Credits Section


This skin by : Amanina
Base code :
Images :

rookies
Wednesday 23 May 2012 | 0 comments
title tu memang rookies.. bukan aku typo untuk cookies  ke ape ke.. bla bla ba..
rookies group for group yg baru debut.. tahun lepas rookies group yg aku suke antara
B1A4 and.. BOYFRIEND..!! baksu~~ *clap clap..
tapi untuk award rookies tahun lepas x silap .. boyfriend yg menang.. chukae..kekeke..
kalau x silap la.. tahun lepas  sy vote dua2 group tu since i'm BANA and BESTFRIEND..
hihokhik XD..

tahun ni punya rookies group yg hot.. ade 3...jeng jeng jeng jeng...~~
 NUEST, BtoB, and B.A.P..
woot woot..~~ *cheering Cheering..

seriously .. aku nk vote semua..... *click .. cllick .. click..
tapi mana  boleh...

this is because each group ada speciality dorang sendiri.. *cewah ayt<< ..keke

group Nuest , semnya comel comel belaka.. hik hok hik *mood gatal..
sila say anneyong to dongsaeng sy..Ren..

huhuhuhuhuhuhuhu... cute kan dia manyun.. (kalau dlm bm .. org selalu pggl mulut itik)
mmg muka dia mcm prmpuan.. hehehe.. ada satu video kat utube dia pernah ckp.. ada ahjussi igtkan dia daripada SNSD..
Pffftt... WHAT?? oh .. maybe group dorang sama ngan SNSD sbb colour dorang sama.. PINK..
x silap aku fandom dia nama LO^E .. x tau la betuk tak...
Ren is Super Duper cute..< sama ayat mcm aku ckp kat Jinyoung.. ..hoho
kalau aku tunjuk kat kakak aku mesti dia ckp perempuan.. but what do i care.. hehe *speaking london
Ren tak de me2day.. Baekho je ade...Ren oppa cepat2 la buat me2day ye..
hihi konon oppa.. dia lagi muda dari aku... ....tapi.... tapi.. x de la muda sgt..just.beberapa bulan je...

second,,, i ike BtoB.. cara nk sebut dia bitubi..kekeke *sewel
sbb masa dorang baru debut .. aku pggl nama kumpulan dorang dg nama salah.. *malu sgt..
dalam BtoB pulak aku minat..... dugeun dugeun.....jjjanggg!!!

Minhyuk..ahh......
 haha.. mcm dah kenal lama pulak..

first.. kawan aku yg kenalkan dia... pasal muka dia mcm Woohyun infinite...
alaaa,, Woohyun .. boyfriend -soon-to-be aku tu..

hahahahahahhahahahahahahaha
*tutup muka
ok Minhyuk adalah penyebab utama aku suka btob..
ada org ckp muka dia mcm woohyun .. ada yg ckp muka dia mcm Dongwoo Beast..
so,, i don't know..
in my opinion.. rambut dia sama dgn woohyun.. and bibir die je sama dgn dongwoo...
he's a rapper.. woot woot.. tapi biasala.. tiap2 kali org yg aku suke mesti x dpt nyanyi byk line dlm lagu dorang.. nk wat camno???
kalau aku song writer mesti aku letak rap bagi die nyanyi byk2.. *ceh .. suka hati aku je..

so,, kalau dlm group B.A.P... aku x kenal sgt dorang.. aku just suke sbb music dorang lain dari lain..(*sejak bila aku pandai jadi pengkritik ni?? aku pon x tau)..
dalam group tu pon aku just kenal Zelo..
tapi since aku tau die lagi muda setahun dgn aku,.... agk menurun thp likes..huhu

so.. since aku mmg suka tgk rookies group yg comel2..
so setiap kali aku balik kmpg mesti cousin aku tanya .." ada group baru yg best?"
so .. aku dah lali dgn soalan tu..
so.. err apasal byk sgt so so so ni??

dah la nk beradu...
p/s .. Ren mungkin akan muncul dlm mimpi saya.. huahauahua..
bubye..

anneyong chingu ya.~

Older Post