Simply Mushroom



Miss Diary


anneyonghaseyo~ nice to meet you.. i'm Aida Adlin .. 17 years old.. SPM candidate here.. *waving ! .

drop your message here


Credits Section


This skin by : Amanina
Base code :
Images :

RUN
Friday 17 February 2012 | 0 comments
you better run ~ run~ run ~run ~run .. bla bla~~
hahaha aku bukan nya sone.. *tu nama fans dia kan?? kan?? but aku bukannya haters.. ok.. mestilah aku sokong boys group... eh merepekla aku ni.....
kenapa aku pilih tajuk ni untuk entri ni??
kalau kat fb tu sekarang mesti banyak da update status pasal besok..

so besok.....ye aku akan lari.. not lari rumah.. i'm innocent child.. tak kan aku nk lari rumah..
yg kat atas tu aku la... tgh bersungguh2 lari untuk rumah merah, menghadapi segala cabaran walaupun terpaksa meredah hutan, bagi mengharuman nama rumah merah dan nama sekolah....

*uwekk uwekk blogger-emoticon.blogspot.com .... ugh please lah... tu ayat untuk karangan je eh..
please la aku tak seNerd begini....

besok Larian Merentas Desa... hahahhaha kalau aku ... nk je aku tukar jadi BERJALAN MERENTAGI DESA..... baru dramatik sikit kan.....
mana taknya daripada aku form 1 smpai form 5 .. eh silap..blogger-emoticon.blogspot.com daripada aku darjah 4 sampai form 5 ...... aku x pernah pon dapat hadiah merentas desa... sadis kan hidup aku...blogger-emoticon.blogspot.com

tapi kalau tak kitaorg yg slow2 mcm ni.. mesti ckgu tak tau kat sape nk bagi hadiah.. dah semua sampai lambat.. (ape aku merepek ni.. -.-hihiiblogger-emoticon.blogspot.com)

p/s ...
larian merentas desa besok lalu depan rumah saya.. hikhok hik..kbyeblogger-emoticon.blogspot.com

Older Post | Newer Post