Simply Mushroom



Miss Diary


anneyonghaseyo~ nice to meet you.. i'm Aida Adlin .. 17 years old.. SPM candidate here.. *waving ! .

drop your message here


Credits Section


This skin by : Amanina
Base code :
Images :

fresh start
Friday 17 February 2012 | 0 comments
ok sebenarnya aku pon tak tau ape kene mengena tajuk atas tu untuk entri kali ni... hua hua hua
blogger-emoticon.blogspot.com mianhe .. *bows
sebenarnya aku nk mengadu.. ye .. aku mmg mangadu kat blog je... kalau kat luar sana sape kesah aku mengadu ape ...*start dah cite sedih blogger-emoticon.blogspot.com .....

eh japppp.... aku aku nk ckp tadi eh.. ermm ermm .. '
*thinking *thinking *thinking *thinking

ok sebenarnya..

blogger-emoticon.blogspot.com aku tension tahap ni.... *boleh patah pinggang ~ urk..

once upon a time..*ceh mcm masuk storytelling pulak..
well, haritu ada satu junior ni.. dia tegur aku.. dalam korea.. dia ckp *anneyong.. well aku pon sebenarnya tak tahu mana die tahu yg aku tahu ckp korea ni and aku minat Kpop.. *sorry bm saya agak lemah ... so, aku pon mcm ..blogger-emoticon.blogspot.com ok fine .. *anneyong....
pastu dia tanya aku lagi.. like seriuosly mase tu dah la aku ade meeting dgn encik tandas..
dia tanya ..''kakak ni senior saya ke?? *pastu dia pandg aku dari atas sampai bwh... ppffftttt!! ape kau buat ni wahai junior ..dia sambung " akak ni comel..~... blogger-emoticon.blogspot.com

yg part dia ckp aku comel tu aku tak marah .. sbb .. well you know.. muahahah ..-.- tak da la.. main2 je.. nnti korang ckp aku perasan pulak...
yes aku tau aku pendek... tak payah nk kecoh sgt la.. 'mind your own buisness *ok aku x tau nk eja..
so, aku bla je la..
tadi .. mase rehat, aku jumpa dia kat kantin.. aku wat dunno je.. then dia pndg aku n bisik2 something kat kwn dia.. like what?? seriusly? lelaki pon main bisik2 ke?.. aku dpt rasakan yg dia ckp pasal akublogger-emoticon.blogspot.com .... tapi aku jenis yg penyabar... aku x kan tetiba nk terjah dia...

tapi bila masuk kelas.. everything was fine.. nasib ade kwn2 yg playful, so they can make me happyblogger-emoticon.blogspot.com
entri ni mmg panjang.. but thx for reading ..

p/s to junior.. find another girl to play with..

Older Post | Newer Post