Simply Mushroom



Miss Diary


anneyonghaseyo~ nice to meet you.. i'm Aida Adlin .. 17 years old.. SPM candidate here.. *waving ! .

drop your message here


Credits Section


This skin by : Amanina
Base code :
Images :

blank
Tuesday 21 February 2012 | 0 comments
blogger-emoticon.blogspot.com memang tajuk entri kali ni blank.. mesti korang ingat aku lupe letak tajuk kan...
well sebenarnya otak aku mmg blank pon sekarang... aku tak tau kenapa kat sekolah ni banyak sgt masalah... huh nasib baik la tahun ni thn last.. but aku tau someday i'll miss the school.. untuk lebih specific lagi aku rindu kwn2 aku and suasana kat sekolah bukannya aku akan miss homework yg menimbun tuh.. ye lah aku pon susah nk keluar rumah nk jumpa kwn2 kat luar selain sekolah ..~ bukannya sebab dikonkong or ape tapi cuma malas.blogger-emoticon.blogspot.com ..
malas untuk bersiap.. malas nk iron baju.. malas nk iron tudung.. malas nk bla bla bbla..~ aku pon tak tau ape aku merepek ni... setiap kali aku tulis blog mesti cerita yg aku nk tulis terpesong dgn tajuk.. ... nk buat camne? otak ni mmg susah nk focus..

well sebenarnya ... otak aku blank sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt kuasa infinity ..
kenapa harini ramai sgt yg marah kat aku..~ blogger-emoticon.blogspot.com bukannya aku sorang je yg dtg sekolah tadi.. ramai lg dtg kan. marah la org lain jugak!!blogger-emoticon.blogspot.com.. dah tu mase aku tgh period cramp ni jugak nk mrh2 aku tak tentu pasal..
so hancur lah mood aku for the whole day..~ *ceh ayat....
and tadi ade masa sejarah.. ~ blogger-emoticon.blogspot.com so tak sah lah kalau nama aku tak kene panggil.sampai kan kwn aku pon ckp aku ni ank murid kesayangan cikgu~~ wait what?? aku seriusly tak suke org yg byk tanya ni..istigfar ~ istigfar ~ tak berkat ilmu...so, aku dgn reda menjawab segala soalan yg dintanya..

ckgu : aina ~ aina~ (*cikgu ni mmg dah byk kali pggl aku nama aina *abaikan...) oh! Aida!
me : huh?blogger-emoticon.blogspot.com ape? ape? .. (aku pndg ckgu dgn muka tenang~ tapi dlm hati.blogger-emoticon.blogspot.com.. oh no no no~!)
ckgu : ape bla bla bla bla~
me : erm KMM bla bla~
ckgu : tak dgr.. la ~ kuat lagi ..ape kuat lagi..
me : (errrr kenapa ni.. suara aku dah thp MAX dah ni..) KMM ~~~~
ckgu :bagus!

tapi sesi soal jwb tu tak berakhir di situ~
tapi kenapa mesti harini cikgu tanya aku byk byk byk byk byk byk byk soalan..??? blogger-emoticon.blogspot.comwae wae? nan tae wae?? dah la aku malas nk bangun.. err *korang pon tau kan camne rasanya..
ok tak pe lah~ lupakan hal itu
so mood kembali paras normal bila lepas makan di kantin..*walaupun nugget tu tak panas sgt rasanya.. but it's fine..

tapi aku jenis yg senang dipujuk *bila masa aku merajuk?? aku ni jenis senang lupakan benda yg x penting mcm tuh ~..blogger-emoticon.blogspot.com
kalau kwn2 aku buat kelakar or cerita somthg funny. .aku tgh marah ke? blogger-emoticon.blogspot.com.. or sedihblogger-emoticon.blogspot.com ~~ or ape2 .. aku akn okew jeww..*ayat rempit gitew... hikhokhik
blogger-emoticon.blogspot.com
sebelum aku merepek sampai boleh buat karangan 350 ayat... i should end...~

mmg panjang entri ni.. thx alot sape yg sudi bace...

anneyongblogger-emoticon.blogspot.com..
sign off~
nk tidur~~ppyong bestfriend ! beauty! bana! inspirit! elf ! shawol! bla bla bla ~~!

Older Post | Newer Post